| teema: | Kuidas toetada sügavat õppimist ülikoolis? |
|---|---|
| tunnusnumber: | ETF5838 |
| projekti tüüp: | Eesti Teadusfondi grant |
| erialad: |
5.5. Pedagoogika |
| seisund: | lõppenud |
| asutus: | Tartu Ülikool |
| projekti juht: | Aune Valk |
| kestus: | 01.01.2004 - 31.12.2005 |
| kirjeldus: | Käesoleva uurimisprojekti peamiseks sihiks on analüüsida ülikooli erinevaid õppeprotsesse eraldiseisvalt ja kombinatsioonis e-õppega erinevatel õppijatel, eesmärgiga kaardistada sügavat õppimist (Biggs, 1987, 1999) toetavate õppemeetodite kasutust ülikooli erinevates õppevormides. Uurimuse konkreetsed eesmärgid on ¿ kaardistada ülikoolis kasutatavaid õpetamisstrateegiad (Rigney, 1978) erinevate õppevormide lõikes (statsionaarne õpe, kaugõpe - eraldi ja kombinatsioonis e-õppega), joonistades välja sügavat õppimist toetavad kursuste mudelid ja konkreetsed meetodid; ¿ uurida bakalaureuseõppe üliõpilaste õppimisstrateegiaid ja nende muutumist õpetamisstrateegiate tagajärjel; ¿ analüüsida, millised meetod toetavad pinnapealset ja millised sügavat õppimist; ¿ analüüsida ja võrrelda e-õppe rolli sügava õppimise toetamisel kaugõppes ja statsionaarses õppes |
| projektiga seotud isikud | ||||
|---|---|---|---|---|
| nr | nimi | asutus | amet | |
| 1. | Triin Marandi | Turu Ülikool | lektor, õpetaja | |
| 2. | Lehti Pilt | Tartu Ülikool | haridustehnoloog | |
| 3. | Karin Ruul | Tartu Ülikool | projektijuht | |
| 4. | Aune Valk | Tartu Ülikool | direktor | |
| 5. | Anne Villems | Tartu Ülikool | lektor | |